dijous, 7 de març del 2013

Webquest i petxa-kutxa. Dos recursos nous. 5 de març



Hem iniciat el treball aquesta setmana amb una primera aproximació a una activitat de recerca guiada com són les webquest, per a realitzar en grups una mirada per part dels alumnes al punt des del qual inicien el seu propi viatge a Ítaca; aqueix punt de partida consisteix en dibuixar el model social,cultural i educatiu del món actual.
Sembla que els ha preocupat més en principi el continent - que era allò de les webquest- que no pas el contingut.  
A més per que tingueren alguna altra referència he tret del calaix del temps una webquest, la que en serví per aproximar-me a aqueixes recerca de fa ja alguns anys. En els temps de la web 2.n mirar endarrere ens diu molt d'on venim.
 Després, com no, hem parlat d'avaluació i coavaluació, i nou recurs a explicar. Aquesta vegada ha sigut la petxa-kutxa, aqueix format de presentació ens servirà per a poder presentar els treballs realitzats pels diferents grups en una sessió.
Per últim s'han endinsat en el contingut, de manera, tot s'ha de dir, poc estratègica ja que no han emprat molt la lectura atenta i comprensiva que necessita una activitat d'aquestes característiques. Ho fien massa al que escolten.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada