diumenge, 3 de març de 2013

Una ullada a les competències bàsiques.

Divendres passat, els estudiants del grup 9 de primer del Grau de Mestre de Primària, aterraren a enfrontar-se a les competències bàsiques. Havien tingut una primera topada amb alguns escamots del DESECO i alguna altra amb una visió més cognitiva.
Amb l'ajut del Decret 111/2007 i  el Reial Decret 1513/2006, s'han encarat a tres activitats. Ho han fet en grups de 3/4 persones.
La primera activitat consistia en determinar a quina competència feia referència cadascuna de les vuit definicions que tenien escrites. L'han resolt sense cap divergència.
La segona activitat consistia en atribuir a cadascun dels objectius d'etapa si es treballava convenientment , estaríem contribuint a preparar a
l'alumnat en una determinada competència i per últim la tercera activitat consistia en si treballàvem convenientment una àrea, estarem contribuint a preparar a l'alumnat en una determinada competència. En aquestes dues activitats es prioritzava la relació, marcant una, dues o tres X,com a màxim.
Els resultats han mostrat divergències que més endavant analitzarem per tal d'esbrinar quines en són les raons.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada